Post by anexadblacen on Mar 14, 2022 21:48:07 GMT -4
------------------------------------------
▶▶▶▶ Tricky Doors ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Tricky Doors IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodit lisää rahaa ▞▞▞
▞▞▞ Tricky Doors 2022 version ▞▞▞
Se auttaa minua lisäämään aivojeni 🧠 tehoa 😉
Aika haastava peli välillä.
Hauskaa ja välillä haastavaa.
Tää peli on todella TODELLA TODELLA TODELLA TODELLA!
Ei pitänyt tästä
Se oli hauskaa
Rakastan Five-BN-pelejä. Niiden grafiikka on parasta! Olen samaa mieltä siitä, mitä muut pelaajat sanoivat vihjeistä, jotka eivät vie sinua muualle kuin vain näytölle, jossa sinun on oltava päällä. Mainokset, joita sinun täytyy katsoa saadaksesi pisteitä vihjeistä, ovat yleensä hyvälaatuisia, mutta mielestäni 30 sekuntia katselua on liian pitkä - tuntuu melkein rangaistukselta. 15 sekuntia on runsaasti aikaa päättää, haluatko tietää lisää. Voit työskennellä useiden mainostajien kanssa vain 15 sekunnin mainoksilla.
Tricky Doors 冒險 ndul
Happy Hop: Kawaii Jump እንቅስቃሴ ያለባቸው wziv
Upea peli oikeilla haasteilla. Mukava työporukka
Palapelit ovat vain liian vaikeita ja vihjeet ovat hyödyttömiä, ellet käytä noin 5 kolikkoa ja se on 3 kolikkoa per vihje ja vain 2 kolikkoa per mainos, ei ole selkeää suuntaa tai mitä tehdä seuraavaksi Ainoa asia, jonka he ajattelivat tehdä, oli kuinka saada eniten rahaa pelaajat poistavat siellä paljon paremmin.
Hieno peli ja vihjeet ovat 3 kolikkoa ja pulmien ratkaiseminen maksaa 15 kolikkoa. Mahdollisuus ostaa avaimet. Se on niputettu kolikoiden kanssa alkaen 10 dollarista.
Rakastan tätä peliä... grafiikka✔ pelattavuus✔ pulmia✔ hauskaa✔ pääsi juuri pois syrjäiseltä saarelta tasolle 3 😁
Jatka jumissa
Haluan lisää tämän kaltaisia Five BN -pelejä. Ei ärsyttäviä piiloobjektipulmia, vain seikkailu suoraan. Ole hyvä ja tee lisää tällaisia!
Jäin värjäämiseen jumiin. Tein täsmälleen samaa väriä kuin vihjeessä, mutta se ei hyväksy.Haluan todella pelata viimeistä vaihetta (juna yksi), mutta jouduin poistamaan sen jumiutuessani.
Todella hauskoja pulmia!!! Haastavaa, mutta ei mahdotonta. Seuraavaa tasoa odotellessa...Jaksoon 3, se on loistava mielipeli, jotkin pulmat ovat hankalia, mutta ne voidaan tehdä pienellä ajattelulla.
Rakastan sitä. Ei liian helppoa, mutta kaikki on järkevää. Ei ärsyttäviä mainoksia
Menetti kaiken edistyksen.
Rakastan sitä niin paljon ja olen pelannut vain tasoilla... nautin todella haasteesta...😁
Rakastan haasteita ja tämä peli varmasti tarjoaa sen. Hienoa työtä pojat, tämä on hienoa 👍
loistava peli 5 miljardilta peliltä, jos vihjemainokset eivät toimi, jatka vain yrittämistä, ne ilmestyvät lopulta ja saat paljon ansaitaksesi paljon vihjeitä
Hyvää hauskaa.Loistava peli
Rakastan tätä peliä... mutta se on ERITTÄIN lyhyt
Huonoin peli, joka on ladattu juuri tänään, mutta avattaessa se kaatuu joka kerta
Kauheaa, aikaa vievää mainosten katsomista
Pidin kaikista muista peleistäsi, mutta joitain pulmia, joita minun täytyy käyttää youtub-kävelyllä läpi, jotka osoittavat, kuinka ratkaista pulmia, mutta valitettavasti syrjäisellä saarella on erilainen asettelu, joten en voi edes aloittaa sitä enkä maksa vihjeistä ohittaa.....surullista, että ilmaisten vihjeiden saaminen on rajallista, joten asennus on poistettava 😢 Ja pidin enemmän siitä, kun kaikki tarvittavat vihjeet löytyi, et pystynyt klikkaamaan tai avaamaan samoja paikkoja.
älä tuhlaa aikaasi!!!👎
Ensimmäisessä jaksossa olen jumissa, koska se ei anna minun napsauttaa sinistä nestettä tehdäksesi musteen. Pelaan Androidilla. Samsung Galaxy S10.
Yksi haastavimmista peleistä, joita olen pelannut. Tämä peli on todella mahtava. Todella hienosti tehty. 👌
Ensinnäkin, mikä hämmästyttävä pelisarja! Jos rakastat pulmia, aivojuttuja ja/tai pakohuoneita, nämä pelit ÄLÄ KOSKAAN petä! Olen juuri nyt poimimassa hankalia ovia saatuani valmiiksi kaikki kadonneet maat ja olen pakkomielle. Kukaan, joka valittaa siitä, ettei tiedä mitä tehdä tai jää jumiin, ei selvästikään ole tarpeeksi älykäs ratkaisemaan arvoitusta. Jos he tekisivät sen helpoksi, se ei olisi hauskaa. Sinun ei tarvitse kuluttaa rahaa kolikoihin ja EI MAINOKSIA, jotka keskeyttävät peliäsi, ellet päätä saada ilmaista vihjettä
Pistää ajattelemaan
En pidä peleistä, joissa kulutat ostamasi kolikot yhdelle ja tarkoitan 1 ohitusta. En tarvitse tätä peliä niin kovana.
Selvä, jos käytät tablettia. Liian vaikea käyttää mobiililaitteella, tavarat kadonneet taustalla.
Tricky Doors 冒險 ndul
Tricky Doors Cabaran kxfh
Jokainen taso paitsi pienin taso oli todella hauskaa. Alin taso oli liian monimutkainen.
Kamala kokemus. Vihjeet vievät kolikoita jo ennen kuin pääset skenaarion oikeaan osaan. Antaisi 0 tähteä, jos mahdollista.
Nautin todella tästä pelistä, kunnes pääsin huvipuistoon ja roadrace-peliin, joka on naurettavan ja tarpeettoman pitkä. Siitä tulee vain tylsää.
Hauskaa, mutta ei aina kovin selkeää mitä pitää tehdä tai minne mennä t. On katsottava paljon mainoksia saadaksesi vihjeitä.
Nautin tästä pelistä. En kuitenkaan voi antaa sille täydellistä arvosanaa, koska en pystynyt täydentämään vihjeitä sopivien mainosten puuttumisesta.
Joitakin alueita ja kohteita, jotka sinun on noudettava tai tarkastettava, on vaikea nähdä tai edes tunnistaa. Vietin kaksi ensimmäistä jaksoa napauttamalla kaikkea. Myös jos et ole oikealla näytöllä ja käytät vihjettä, se vie 3 kolikkoa ja sano vain ei täällä hehehe ja osoita seuraavaan näyttöön. Mutta silloinkaan et ole 100 % varma, että oikea näyttö on vielä kunnossa.